tilasin http://www.ullanunelma.fi/index.php marsipanin työstötarvikkeita sekä pursotus kynän ja mustaa väripastaa :) ja tänään paketti saapui ![]()
keskiviikko, 18. helmikuu 2009
keskiviikko, 18. helmikuu 2009
tilasin http://www.ullanunelma.fi/index.php marsipanin työstötarvikkeita sekä pursotus kynän ja mustaa väripastaa :) ja tänään paketti saapui ![]()
Blogissani on pääasiassa tekemiäni käsitöitä, mutta niiden lisäksi myös leipomisiani ja koirajuttuja ym. harrastuksia ja mitä ikinä keksinkin esitellä muille
Ja teille jotka täällä vierailette niin voisi jättää jäljen käynnistään :) olis mukava lukea mielipiteitänne
Kommentit